Första dagen på APUn

Vid 10.05 kom jag till Foto ABild, där jag praoar då, hängde av mig och fick en liten rundtur av min handledare Pontus. Sen gick tiden asfort, men till slut fick jag göra diabildersgrejs, alltså lägga in diabilder (rättvänt) i en maskin där man fick upp bilden på datorn, för att sen fixa till ljuset och färgen i den. Sen ta ut den, vända den upp och ner och ta nästa. 6 lådor gjorde jag, vet inte hur många det är i en men typ 20-30 x 2 eftersom det var två rader. Min axel ömmade ganska mycket när jag fick sluta, hehe. Belönade mig själv med att gå in på Ur&Penn där jag hade hört att det var ta 5 för 100:-!! Sen köpte jag en skön tisha på Gina Tricot, som jag ser väldigt rockig ut i haha. I'll show you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0