Fire

Idag var städarna här, och dom kommer någon gång mellan 10-13 typ. Och just idag hade jag sovmorgon till 13.40 haha... Så jag vaknade kvart i nio och kunde inte somna om heller, eftersom jag ville vara någorlunda klar när dom kom osv. Men jag tog en liten promenad och sen åkte jag till skolan för att äta lunch och hålla Elin sällskap!
Vi satte oss i mediehuset för att plugga lite och lyssnade på skön musik. Sedan började foton och där kollade vi igenom lite flera "härm-bilder" och nästa onsdag ska alla fota ägg, hur dom vill osv. Haha vet inte riktigt vad jag tycker om det, känns lite svårt faktiskt...

Adrian Lux har släppt ny singel!! Men eftersom det bara finns massa konstiga på tuben så har ni spotifylänken HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0