Fettis-dagen

Hejhopp! Det blir ju inte så himla mycket blogging nu när jag har APU, börjar tio och kommer hem vid 5-6 och då ska det lagas mat och grejer. Men jag försöker!
Idag är det ju fettisdagen (kalla den hur du vill haha), och min snälla handledare Pontus köpte med sig hallon och blåbärssemlor till oss, så jag åt en halv blåbärssemla som var riktigt smaskig. Tur att man inte äter sånt varje dag, det är inte så gott faktiskt, sjukt överskattat tycker jag - ett bröd/en bulle med grädde liksom? Iallafall så fixade jag diabilder idag igen och gjorde lite annat, sen slutade jag kvart i 6 och då var det bara att börja med maten på en gång. Måste ju göra extra mycket nu eftersom att brorsan också är på APU och vill ha matportion med sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0