En gång i Phuket

Halloooo! Har nyss kollat klart på Melodifesivalen, eller nyss och nyss... Tittade lite på Goldeneye innan men nu äre Nyheterna.
Men innan dess så 'jobbade' jag med mamma, hjälpte henne med massamassamassa pärmar och papper. Stackars mami som är så virrig så hon hade gjort helt fel, så vi ska hjälpas åt hela helgen med det där. Aja, sen gick hela familjen ner på stan och åt middag/lunch på Maestro. Jag var så jääävla hungrig (åt senast vid ett och vi var där kvart över fem...) så jag typ föråt (kan man säga så haha?) mig på brödbitar med vitlökssås (eller "vit lök sås" som dom skrivit så fint), sååå gooooott! Ja, och sen var jag och mor+far på bio och såg En gång i Phuket. Den var rolig och söt, men längtade dock till(baka) Thailand när vi sen skulle GÅ hem i 23 minusgrader...


Men ååh va äckligt det såg ut nu då, det var apgott iallfall!
"En gång i Phuket"


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag åt frukost vid tio och sen inget mer förrän vid sex och var knappt hungrig då ens. :) :) :)

2012-02-04 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0