Bildbomb från Falun-Stockholm m.m

Jag kom hem tio över fem imorse, och sen sov jag till tio i ett hehe. Sen följde jag med och handlade på Willys, kollade på Melodifestivalen med mora mi, fixade naglarna och nu startade jag datorn för första gången idag. Jikes!
Men igår var ju vi på LMFAO och det var SÅ JÄVLA GRYMT!!! En hel jävla show och party och allt, helt sjukt. Men såklart så ska min mobil ha slut på minne eller nåt skit så jag har inte enda bild på dom... FML, så jävla surt aaaaah! Men jag snor väl några av mina bros då. Och när dom spelade Champagne Showers så sprutar dom champange och öl på oss, och vi stod längst fram så vi luktade ju gott sen när vi skulle gå hem haha. MEN SÅ VÄRT DET, IIH!! Tycker riktigt synd om er som inte var där alltså.


Taggar med LMFAO-låtar i bilen!

Riktigt jävla skitväder...



GLOBEN!!! Som vi stod utanför i en evighet och frös, sen in och lämna jackor och sen köa i ännu en evighet, och sen vänta i en evighet på LMFAO.

Kö kö kö kö kö vänta vänta vänta vänta

Någon Matthew började, sjöng riktigt bra!

Far East Movement!! Som är 3/4 knäppa asiater hahaha.

Sara fick en LMFAO-stav eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0