Bild på drickan igår (haha)

Haha insåg nu att jag bara hade tagit kort på vad vi/jag drack igår, väldigt intressant för er å veta :-). Aja, först hängde vi på Pithcer's ett tag, sen gick vi till Hemköp så att Elin och Sandra fick köpa chips, sen stack vi till Rådis och satt där ett tag. Vid tjugo i tolv mötte mami och papi upp mig och vi gick hem. Satte på tvn och då var "Snygg, sexig singel" på tv, så jag kollade lite på den. Meeeen sen så kom pappa in å sa att vi skulle träffa min APU-handledare vid tio imorgon (idag) så det var bara att ställa klockan på nio... Men det gick bra, var inte så himla trött ändå, och nu har vi pratat och nu väntar jag på att klockan blir två för då är det ROAD TRIP-TAJM!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0