14e februari 2012

Hejhallopp. Idag är det ju alla hjärtans-dag om ingen har missat det, för mig har det aldrig varit en speciell dag med presenter eller nå rosa skitgrejer, hehe. Närå, men det är en vanlig tisdag för mig och för flera andra idag, kärlek ska man ge varandra varje dag!
När jag kom hem in i värmen och från allt snöande (crap) så satte jag på sista Paradise Hotel Norge-avsnittet ever för att veta vem som vann, såååå spännande! Och nu ska jag snart kolla på Mammor och minimodeller, och senare ikväll ska jag titta på Top Model Sverige och till sist Grammis 2012. Shit vilken tv-kväll detta kommer bli...


Gav/gjorde mig en rosa smoothie idag ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0