Utgång på en onsdag

I tisdags bestämde några av oss i klassen att vi skulle köra en liten utekväll/chillkväll på onsdagen. Så efter skolan igår drog jag till Kassia för ett glas vin och göra oss vackrare med smink osv, ja ni tjejer vet.
Sen kom min bror och skjutsade oss till Chris och där stannade vi till tio tror jag. In till stan, tog en öl på Pitcher's sen drog vi till etage typ 22.59 då det var fri entré till 23.00, men vi hann! Sedan stannade vi där till stängning, träffade massa goa gamla folk från förra skolan osv. Sedan gick vi hem i fakking 20 minusgrader, så jävla kallt. Somnade runt kvart över tre och upp tjugo i sju, yes!! Kan ju säga att jag var den enda i gänget som mådde bra idag hahaha shit alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0