Nyårs-Glossybox!

Ni undrar säkert vad det är för skillnad på denna box och en vanlig Glossybox. Jo i denna fick man med 5 st makeupprodukter i originalsize! Och denna kostade 229:- istället för det vanliga priset på 139:-, men är det en nyårsbox så är det!
 
1. BM BEAUTY Lash Thickening Mascara. "Ge din nyårsafton de där maxade, fantastiska fransarna som matchar den lilla svarta! Denna populära mineralmascara skyddar och stärker samt är parabenfri." Originalprodukt 179kr/8ml. Testade denna imorse och det hände typ ingenting, den var jättetunn typ. Också gillar jag mest gummiborstar, men det känns ändå bra att den är parabenfri osv.
 
2. KRYOLAN PROFESSIONAL MAKE-UP High Gloss. "Lipgloss med vacker och oväntad glans! Exklusivt pärlpigment får dina läppar att glänsa och skimra ikapp med fyverkerierna." Originalprodukt 139kr/4ml. Jättefint läppglans verkligen, dock jätterött haha men fin röd! Lika som på bilden, gillar inte läppglans så mycket men denna var väldigt fin och sexig liksom, satt bra också.
 
3. NAILS INC. Nail Polish. "Testa en av de populäraste nyanserna just nu från supertrendiga naisl inc! Lättapplicerad formula med insperation från klassiska platser i London." Originalprodukt 149kr/10ml. Har inte hunnit testat denna än, eller den förra som jag fick med den förra boxen haha. Får ju inte ha nagellack i kök... Men nu är det inget mera kök på ett tag, så tänkte testa detta idag!
 
4. NYX COSMETICS One Night In Morocoo. "Lyxig palett med ögonskuggsprimer som tillsammans med matta skuggor skapar en sotning som håller hela natten. Innehåller även fyra diskreta nyanser för läpparna!" Originalprodukt 390kr/st. Åh så himla bra och snygg och smart!! Jättebra färger till mig som älskar alla bruna matta färger, lagomt med skimmer i de ljusare också. Läppfärgerna syndes dock knappt på läpparna för mig, men det är lite skönt det också med bara lite lite färg på dom.
 
5. MODELco CHEEK + LIP Tint Rosy Red. "Kultmärket ModelCo ger här den perfekta illusionen av naturligt rosiga kinder samt en fin färg till läpparna." Originalprodukt 155kr/10ml. Denna kändes mest bara typ..kladdig? Eller så förstår jag mig inte på hur den ska appliceras haha. På kinderna sitter den bra, men man vill ju sudda ut den lite men det kan jag inte tycker jag. Och på läpparna smetades den bara ut fläckvis typ, stannade inte kvar speciellt länge heller...
 
6. Och en guldig snygg lite mindre nessescär (kommer aldrig lära mig hur det stavas). Asbra, jag som bara har stora :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0