Bästa helgen på ett bra tag

Eftersom att blogg.se-appen helt plötsligt inte vill samarbeta med mig längre så fick jag väl sätta igång datorn då!
Helgen har varit superduperbra, mina tjejer är bäst och jag älskar er, puss på er alltså :))) I fredags hade vi Mysteriet på Greveholm-maraton (den första julkalendern alltså), åt tacos, chips och drack julmust. Vi fick plats alla 4 i mitt rum, jag i min egna säng och de andra på rad, lite lägerstyle! På lördagen tittade vi på den julkalendern som går nu, sen stack Elin på dop vid tio. Sandra stack hem till sin syster en sväng och jag och Sabina tog en tur på stan för att Sabina skulle köpa lite julklappar (finns ju inte så många affärer i Lima/Malung hehe). Vi köpte hem fryspizza och lite drickbart. Sen visades Harry Potter och Hemligheternas kammare på tv! Sandra kom, lite senare kom Andreas, Rufus och Alexander och sedan drog vi ner mot Pitcher's och satt där till två-tiden. Fyllemat köptes på Maestro och Ghandis, sen promenerade jag och Sabina hem i 19 minus... Sov som stockar och vid halv ett åkte Sabina hemåt och jag tog en promenad i vårat fina vinterland med pappa. Har heller ingen teori imorgon så inget plugg ikväll!!!
HERE COMES THE BILDBOMBBBBBB:
 
Hackspett var inte att leka med!
Sneaky-Sandra i farten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0