Lööööördag 18/8-12

Idag har vi firat Kasper, med familj och släkt. För i torsdags, då han fyllde år var det bara jag hemma på dagen och sen stack han iväg på Rockstad liksom. Så idag har jag och pappa varit och handlat. Jag lagade maten, mamma städade osv sen blev det presentutdelningen med bara familjen. Brorsan "fick" (han ska pröjsa 5 lax ändå hehe) som har stått här på gatan ett tag. En Volvo 940 tror jag, haha usch... Sen kom farmor, farbror och faster. Vi åt god mat, tårta och jag å Kasper fick smaka på lite vin, champagne, whisky och likör osv haha. Jaja, nu är jag är proppmätt och ligger i sängen och kollar på Britney Spears turné typ. Och Kasper är ute idag igen för tredje dagen i rad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0