Gissa vad?

I studentpresent fick jag av mamma att vi i slutet av sommaren skulle åka till något varmt ställe i Europa, najs va? Så igår kollade vi på flygresor till allt från Turkiet, Cypern, Grekland och Malta. Men Grekland har vi varit i ett par gånger så då kollade vi upp de andra ställerna istället. Och då hittade vi en billig flygresa mer Ryanair (haha) till Malta den 2 september!!! Ett land varken jag eller mamma har varit i, så det kommer att bli spännande - can't wait! Med denna skitsommar vi har haft så vill jag bara till något varmt ställe och bara ta det lugnt. Dock så har solen hittat hit idag så NÅGON soldag har vi ju haft hehe... Men ändå, utomlands är alltid utomlands såklart.
 
Något sånt här är ju aldrig fel alltså. Från i maj-juni i år när jag och mamma var i Spanien... (ful bild jag vet, men en strandbild iaf!)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Malta är ett otroligt fint land, var där i två månader för några år sedan helt underbart!

2012-08-17 @ 12:28:02
URL: http://sandrampersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0