Tiiiiiiisdag

Idag hade jag Svenska B nationellt muntligt, jag hade alltså tal. Jag hatar att redovisa och hålla tal över allt annat, typ haha. Men ändå skrev jag ett eget tal, pratade om det inför 8 pers (sjukt stort enligt mig alltså) och det gick bra! Känner mig faktiskt sjukt stolt, oohyeeeh. Vi hade också prov i Småföretagande, men eftersom jag haft Företagsekonomi så kunde man ju massa sen innan.

Sen klockan 15.00 har jag suttit och redigerat och pysslat med min Kokbok, som alltså är mitt projektarbete. Och nu är den i princip färdig! Ska bara visa den för min handledare för att se om den är okej, sen måste jag skriva den där jäkla projektrapporten... Wellwell, tar en dag i taget och imorgon är det Svenska B nationella skriftligt från 8.30-14.00 som väntar.


Får bli en bild av en av grejerna jag pratade om på provet, nämligen supermodellen Tara Lynn. Snygg va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0