Stickade måndag

Idag hade jag min första Psykologi A lektion, och det var flera från min klass och paralellklassen där så det var skönt att känna någon för en gångs skull när jag har IV hehe. Det är riktigt intressant! Idag snackade hon om hur man beter sig när man går från små små barn till vuxen tonåring. Hon visade också massa söta klipp från Lotta på Bråkmakargatan, Vi barn i Bullerbyn och Grease m.m.
Sen åkte jag ner på stan, köpte de söta shortsen på bilden och sen åkte jag hem och skulle låsa öpp dörren. Men det gick ju inte, eftersom jag hade tappat heeeela nyckelknippan med alla mina nycklar på... Så jag fick lite panik och undrade vart dom kunde vara, men åkte först till skolan för att kolla där. Där var det låst så jag fick knacka på fönstret till en som satt där, skrämde henne rejält sa hon hehe. Hon öppnade så snällt och sa att dom hade fått in ett par nycklar, och visst var de mina. Phu!


H&M, 199:- (Det kommer bilder från Australien och Nya Zeeland snaaaaart, när jag orkar hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0