21a april 2012

Hejhopp! Ber om ursäkt att jag varit lite frånvarande, men när vi åkte till Australien så missade jag ju typ en hel vecka i skolan vilket gjorde att jag ligger/låg lite efter. Och igår skulle jag hålla tal, Nationella pro i Svenska B, pretty big thing ey? Hade skrivit och varit nervös hela torsdagen så ska jag inte ha talet förens på tisdag nästa vecka. Hahaha ååh, både skönt och drygt, man vill ju ha det gjort liksom. Menmen, då kan jag göra lite justeringar och träna in det så att jag kan det mer nu i helgen.

Igår då? Jo, då hade mami 50-årskalas för sina körkompisar. Så jag och Kasper fick hjälpa våran virriga mor att hacka grönsaker, jag skalade ungefär 20439290420 räkor (kändes det som iallafall), gjorde 4 (!) tårtor och sen fick jag äntligen gå och lägga mig och pusta ut. För första gången på hela veckan kändes det som. Så skönt med lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0