21.07

Idag hade vi som sagt Nationella prov i Svenska B. Vi var i vårat be loved Mediehus, alla satt vid varsin dator (typ 50 cm ifrån varandra haha) och skrev. Sen skulle man skriva ut det och lägga in på ett USB, det var det provet det. Kändes lite mysko tyckte jag men jag tror att det gick bra iallafall.
Kom hem runt tio, gjorde i princip klar min kokbok så nu ska bara min projekthandledare ta en liten titt på den imorgon. Sen är det dags för projektrapport, loggbok, läsa en svenskabok + skriva lite om den typ sen är jag tyyp ledig i några dagar iallafall - yay! Har inte haft en lugn stund sedan jag kom hem från Australien och Nya Zeeland typ...
Nu har jag precis diskat efter middagen som bestod av kycklingwok med nudlar, yummmmm, och imorgon blir det lite föresenad födelsedagsmys hos Elin och på fredag fyller Sabina år så då händer det grejer också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0