Singin' in the rain

Sjukt lång dag, kom nästan precis hem och har ont i fötterna :( Då är det illa!
Började dagen med turism, ingen redovisning denna gång - woho! Men vi fixade instuderingsfrågor till vårat prov vi har på måndag. Sen skulle vi välja ett land + stad som vi ska redovisa, men det tänker jag inte göra så jag tänker lämna in det skrivtligt istället. Hon får väl tvinga på mig att skriva 20 sidor istället, tänker inte stå och prata totally alone inför allihopa. Uscha...
Sen åkte vi tillbaka till skolan och åt, sen försvann Sandra till sin stackars farmor. Resten av gänget hade Arbetsmiljögrejs och då skulle vi gå iväg och svara på lite frågor, men frågorna verkade inte direkt seriösa så vi gör det om dom påminner oss eller nåt hehehe.
Sen hade jag foto men där var det typ bara jag som var klar med bilderna, så vi ska visa de nästa onsdag tror jag det var. Har ingen foto på fredag = sovmorgon till ett!!
Eftersom jag slutade så tidigt var jag med på slutet av textlektionen istället, vi såg en film/dokumntär om Disney. Tex att tjejerna alltid ska ha stor byst, liten mage och stor rumpa, alltid vara små, rädda och alltid bli räddad av stora starka killar osv.

Seeeeeen åkte jag och Sabina ner på stan för att fixa annonser till våran tidning, men alla butikschefer skulle vara där imorgon typ (haha what's up with that?) så vi ska kika lite imorgon å. Sen köpte jag lite makaroner och matgrädde till min laxpasta jag ska göra ikväll, första projektarbetematrätten (ska göra en fotokokbok typ)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0