Nelly.com

Tjenare tjenare. Har nästan precis lagat lite mat, det blev wook med ris (tog till PA), namnamn älskar wook.
Och innan dess var jag, papi och brori på Ica Maxi och köpte maaassa saker så nu är både kylen och frysen full igen, woho!

Idag sa Elin att hon nog bestämt balklänning, från nelly.com. Så när jag kom hem fick jag bara lov att kolla runt lite där också, hittade lite finfina klänningar. Lägger mest ut dom här så att jag slipper leta upp dom igen. Och för att gå in och kolla på dom lite mer hihihi, längtar till bal och student! Oh crap, måste ju ha studentklänning å...

Harriet Dress SEK 3195, Forever Unique - NELLY.COM
Så jäkla fin så att jag dör typ. Minus att den är svart (eller?) och att den kostar skjortan... Kom i blå/grön/lila och billigare tack!

Bandeau Tie Dress SEK 449, Little Mistress - NELLY.COM
Väldigt fin färg och fint med detaljerna. Men kanske lite kort för balkänning? Hmm...


One Shoulder Trim Dress SEK 399, Elise Ryan - NELLY.COM
Också svart och silvrig, lite billigare dock hehe. Tycker att det är sååå fint med enaxlat, men också kanske lite kort och trist...
Ivy Dress SEK 1195, Fever London - NELLY.COM
Fin och enkel, men kanske mer studentklänning? Åååh att man ska välja! Men som tur är finns det massvis med internetsidor med klänningar, och affärer här i stan som man kan kolla på nån live! Också kommer väl Nelly.com att uppdatera med massor av nya klänningar fram tills det är dags, kommer dregla sönder hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0