MP3A ♥

Igår hade vi våran första klassFEST, hur sen är inte det liksom!?!?!? Haha men det var sjukt kul och bra så det var det nästan värt! En i klassen kommenterade i våran grupp nyss "Btw, när är nästa klassfest? :D" haha wii! Det var roligt att dom flesta drack också, att man pratade lite mer med dom man inte pratat med så mycket förut och så. Dock fick några i sig lite för mycket hahaha och en mådde så dåligt att hon fick gå och lägga sig inne på ett rum. Och sen drog vi och hon var kvar där själv, undrar vad hon tänkte när hon vaknade upp där helt ensam... Hm sorry!
Kommer massa bilder i nästa inlägg! Och jag och Petter ska starta ett nytt band, eller bilda en dj som ska heter Bimetter!! Vi kom på att vi hade precis samma musiksmak så vi satt och dunkade när det kom dunkadunkamusik hehee.
Sen gick jag, Sabina, André, Andreas, Felicia, Malin, David, Lellah och Eve mot Rådis. Kul att vi kom dit så var det typ en halvtimme kvar tills dom stängde... Men jag sa hejdå till alla och cyklade hem på min hoj. Förresten så kan mina nya skor som jag köpte vara dom skönaste ever. Det känns inte som att det är klackskor, dom är rejäla och fodrade. Åååh, mina nya kärlekar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0