Lappland

Idag hade jag sovmorgon till halv två, som ni kanske redan vet nu vid det här lagret. Tog den lite tidigare bussen och hoppade av vid Sabina. Sen när vi var påväg till skolan så får vi varsitt sms "Ingen svenska imorgon". Så då har vi sovmorgon till 12.10 imorgon, tjoho!! I love sovmornar.
På turismen gjorde jag och Sandra klart våran paketresa till Lappland. Man fick skriva ut bilder, klippa och klistra. Så det var kul hehe. Vi blev klara en timme tidigare så då fick vi sluta, jippie!
Och på bussen hem fick jag syn på våran gamla bil, tänkt knacka och vinka till mamma men så kom jag på att det inte är mammas längre... Snyftsnyft. Satt en gubbe och en blond liten flicka där istället.
Sen gick jag till min cykel som står vid Rådis, och där var två snubbar som fixade med nån skylt där uppe. Och dom glodde väääldigt??? Hm...


Bighead Bim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0