I will never be your cornerstone...

Vaknade prick 10.10 och vad jag kommer ihåg så somnade jag runt halv elva igår, och då brukar jag inte sova såååå himla länge dagen efter. Brukar kunna sova 8-9 max och sen vakna typ. Hmmm, men det var väl lika bra att få sova ut denna förkylning. Dock är den inte helt borta så jag är hemma idag (läs: vi har bara en lektion idag på hbo, och varken sandra eller sabina ska dit så jag är så hiiiimla sjuk idag).
Håller på att titta på Cougar Town säsong 1, och sen ska jag nog ta och kolla på Friends with benafits efteråt. Och till lunch finns det lite tacosrester kvar som jag ska äta, nomnom! Börjar ju mitt nyttiga liv idag och ska testa att inte dricka mjölk ett tag för att se om jag märker nån skillnad. Så frukosten idag blev två kokta ägg och en macka med smör (jaa men smör måste man ju ha liksom) och falukorv. Kändes skumt att inte ta en skål med mjölk och Special K.
Wellwell, vädret utanför suger. Regn och kallt, så jag sitter inne på mitt rum med min mysiga filt och katten ligger i sängen och håller mig sällskap genom att bara ligga där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0