Granny goes street 2011

Eftersom att Sabina och co skulle se på Looptroop Rockers vid fem så började väl dom att dricka runt 1-2-3 hahaha. Jag började lite smått hemma vid 4 kanske, och sen vid åtte stack jag ner på stan och mötte upp de andra.
Vi satte oss vid Hemköp ett tag och drack lite, och sen började vi gå mot en mp2a från skolan. Det var trevligt, alla bara "ååh från roxnäs" när man kom, haha ooh det var kul kväll det!
Sen drog vi nånstans (haha minns icke??) och sen gick vi tillbaka och väntade på Rebecca & Fiona, vi stod fett långt fram men dock åt sidan, men man såg ju och hörde!! SJUUKT ÖS, FYFAAN VAD BRA DET VAR!!! Dock vare nån idiot som trampade på mig och Sabina, så Sabina fick sin fot inlindad av nån sjuksköterska där... Haha, gud va fail. Krya på dig sötan! <3
Efter det tänkte vi gå till krogen men eftersom att Sabina knappt kunde gå, och SandraP var trött så tog dom nästa buss hem. Och när vi skulle gå dit träffade vi på mina päron ett slag, som var påväg hem. När dom hade gått sa SandraP "va söta föräldrar du har!", haha tack?





Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar att mina tår ser ut som små prinskorvar. :) /sasasabinaaa

2011-09-04 @ 10:33:51
Postat av: bim

hahaha dom är söta små prinskorvar :)

2011-09-04 @ 10:55:13
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0