Dalarnas Filmfestival

Idag gick jag upp klockan 7, det är det tidigaste jag gått upp hela veckan! Ojojoj vad jag ville ligga kvar... Men jag pallrade mig upp, fixade mig, åt frulle sen gick jag ner till stan och mötte upp Sabina och Sandra. Vi åkte buss till Borlänge där vi gick till Biopalatset och frös ett tag innan man fick komma in.
Sen såg vi första filmerna, där våra pojkar var med och hade en musikvideo - aaasbra!! Ska sätta in den här när den kommer ut på youtube!
Vissa filmer var jättebra och fint filmade, medans andra var liksom "öööööööööööh?". Tex en var det två rutor av film, en på ett lan typ och den andra var från deras familjeresa till Egypten. Och sen helt plötsligt så har lanpojkarna tagit ut ett Xbox360 och kastar 'stövel' med den, och sen hoppar alla på den tills det går sönder....?

Sen såg vi några filmer till och sen åt jag, Rickard och Elin mat (buffé på Golden Palace i Borlänge, goooooott) och Sabina som inte gillar sån mat (....) fick sitta och kolla på haha :).
Sen tog Sabina sitt pick och pack och sitter nu på bussen till Lima, och är strax framme! Så jag, Elin och Rickard åkte bussen hem men dom klev av vid Elin. Så när jag kom till stan tog jag en liten runda på stan, ni får se sen! Köpte en sån hiiimla fin kofta inne på Lindex, sista S:en tog jag å... Dock kostade den 349:-!!!!! Men ni får säga om jag ska behålla eller inte, men nånting säger mig att jag kommer att göra det ändå hehehe.


Stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0