Borlängetripp

Idag hade jag, Sandra och Sabina (och några till dåååå) turism på hbo, det är som sagt våran enda lektion på måndagar - 13.30 till ca 16.00. Jag och Julia redovisade ett spa i Thailand typ, och den andra hade också resor + hotell att redovisa. Sen vips så kom världens tjut, vi tror det var det dör tjutet som kommer vissa måndagar ifall det skulle bli krig.... !?

Sen åkte jag hem och när jag hämtade cykeln vid Rådis så kom brorsan nyklippt och med nåt konstigt vax i som gjorde att hans hår såg helt blött ut... För det vill man ju?
Sen åkte vi och papi till Borlänge, pappa skulle fixa pass och Kasper och jag tittade runt på Kupolen. Träffade på små smurfar också som heter SandraP och Sabina. Sen åt jag, bror och papi på Matpalatset, jag åt lasagne. Ska försöka bli nyttig denna vecka (okejdå, jag åt vitt bröd och sån där vitlökssås, men det är ju så goooooott). Och sen åkte vi hem till lilla farmor och fikade (jag drack mjölk och åt en liten kaka faktiskt!). Och nu kollar jag på Idol, men missade halva så ska se det sen tänkte jag. Jaaa, intressant.
Imorgon börjar vi 10.00 och slutar 15.05 så att ni vet, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0