And I'm feeling goooooooooood...

Idag tog det i att gå upp så tidigt ska jag säga er, som tur är så behöver jag bara gå upp tidigt två dagar i veckan. Meeen det var typ mörkt ute när jag gick upp (06.30)? Och när jag står och gäspar och 'rullar' upp persiennerna så ser jag hurt-pappa som kommer hem från sin gångtur.... Hujedamig!
Men sen var det dags för turism och jag och Sandra skulle redovisa Lappland för hela klassen.. Och för att göra det lite värre så var vi sist också, få se massa bra framträdanden innan liksom. Jaja, det var skönt när det var slut iallafall. No more redovisningar!!
Sen buss till Lugnet och då får Sandra ett sms av Elin "Kom till handikapptoaletten när ni kommer". Och när vi kommer dit så möter vi en gråtandes Elin, lilla älskling... Då var det Rickard farfar som hade gått bort. FUCK CANCER säger jag bara.
Sen hade vi ARL och då såg vi på nån film om några i Colombia som gjorde kokain osv. Och sen stack jag hem, slut för dagen. Satte mig vid datorn och såg några avsnitt av Svenska Hollywoodfruar, haaataaaar Gunilla Persson right now. Maria Montazami <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0