Tisdag

Idag på sista lektionen var vi på Fängelset och pratade och fixade lite inför på torsdag (vilket jag tror kommer bli grymt!). Sen stack jag hemåt och började titta på Andra Avenyn, och det är vad jag har gjort nu, i ett par timmar hehe. Men papi kommer snart hem och då ska maten vara klar! Tänkte göra min ack så berömda laxpasta, nomnomnom. Och imorgon är jag 'ledig' (har en liten bajslektion men den stuntar jag i, hihihi) och då ska jag tagga SAK NOEL @ ETAGE all day, all night!!
Förresten så kom mamma in nyss och frågade "Visst tar du studenten den 15e?". Åj maj gadd!!! OFTA VI TAR STUDENTEN LIKSOM!?!? Så himla sjukt.

På tal om sjukt så kolla in min brors blåsor under foten hahaha:

I'm watching you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0