The only thing I see is beautiful people

Igår var det ju premiär för "Så mycket bättre" så jag och papi bestämde oss för att kolla på det. Jag blev dock irriterad på att Lena PH skulle ha sina gigantiska solbrilor på sig när dom skulle spela fotboll, och att Eva Dahlgren sa att hon var för lång för att spela fotboll... Haha kan man ens vara för lång för det? Men jag diggar Laleh, hon är så söt och så intressant liksom.

Idag vid halv fyra åker jag, brori och mami till Göteborg till min morbror, hans sambo Sofia och deras två tvillingar. Vi ska väl vara lite 'barnvakt' eller vad man ska säga haha. Dom har lite fullt upp där och vi har ju ändå lov, så då tar vi tåget dit och räddar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0