Söndag 9:e oktober

Gårkvällen igår var hyffsat rolig! Började med lite förferre (iallafall för mig och Eve, Sabina var sjukis och ville ej dricka...) hos Sabina&Eves plejs. Sen tog vi en buss vid halv tio som skulle ta oss till Sara. Dock var vi inte dom enda som skulle dit, det var några fjortizar och boys som också ville dit. Men dom fick dra igen efter nån timme eller två.
När vi kom dit så var det fullt med folk, hittade Elin och Emma+Emma i ett hörn. Men sen stack dom till Etage och vi andra stannade kvar. Och sen kom polisen och körde ut de som inte skulle vara där osv.
Då fick jag, Sabina och Eve skjuts av Tommy till stan där vi avslutade kvällen med pommes och sås på Maestro!

Och idag när jag vaknade kom jag på att mami och papi äntligen var hemma (dom har varit på bröllopsresa i en vecka!!) så jag åt frukost med dom och dom berättade om sina 'äventyr'. Sen gick hela familjen och hälsade på farmor som ligger på sjukan, vi hade med oss massor av tidingar och tuggumin så hon blev så glad så! Sen höll jag typ på att dö av svält så då åt vi pizza på Maestro. Sen gick jag och mora mi till Din Sko och fick ett par nya skor (mina svarta boots som jag la upp för en vecka sen bara eller nåt?), sulan på båda två hade pajat så det gjorde såååå ont att gå i dom. Men jag fick ett par nya så nu är allting bra igen! :)))


Kommentarer
Postat av: S

Ni skulle varit här mellan åtta och nio typ, då var det roligast och alla var aspeppa och stod och dansa i köket! Haha

2011-10-09 @ 23:24:57
URL: http://sfbilare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0