Skavsåååår

Idag visade jag mina rött-bilder i skolan, han gillade dom t o m! Han sa "skitbra!". Dock gillade han inte en sak på bilderna, sånt som jag själv typ inte ens sett.. Menmen, that's Ernesto!
Sen åkte jag hem på en proppfull buss och sen handlade jag lite på Ica, och då är det 3 av killarna i klassen som också är där och handlar, haha lite sött. Köpte sushi, tuggummin och chips x2 (en Pringels till bion ikväll och en stooor påse som bara finns som stooor, Cream cheese chips!). Och före mig i kassan är det två sam-tjejer som köpte ett paket kakor (skulle kännas bra om dom typ köpt en gurka eller nåt...).

Nu ska jag titta på Andra Avenyn och äta lite, och sen är det dags för bio! Jag och mina tjejer ska se på "Crazy, stupid, love" 20.45 :)


Fått ett riktigt fräscht skavsår också... Det känns mycket värre än vad det ser ut :( ajajaj

Kommentarer
Postat av: bina

Varför var det sött att det var tre killar i klassen som också var å handlade? ;)

2011-10-20 @ 15:00:33
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0