Kanelbullens dag!

Idag på första lektionen, som är svenska, visade våran lärare olika kroppsspråk och sådär. Hahaha det var lite roligt, och speciellt när vi aldrig har sett henne 'leka' så!
Sen dåå, efter plugget cyklade jag (med Sabina på paketishållarenis) till Ica, köpte kanelbullar (!) och tacochips. Åkte hem till mig åt varsin kanelbulle och sen gick vi upp till mitt rum och lyssnade på musik och spelade Wordfeud, socialt par. Sen blev det middagsdags och vi gjorde tacos!! Jag hade tänkt bjuda alla mina tjejer på det idag, men det var bara Sabina som kunde... Så det var ju lite trist, men vi får ha myskväll alla fyra nån annan gång!
Sen visade jag Sabina Partaj och Håll dig på mattan, sen tittade vi på dåliga videos vi lagt ut på facebook och sen stack hon till Ica och köpte yoghurt (hon köper aaaalltid yoghurt, typ haha) och sen åkte hon buss hem.

Jag kollade nyss på Halv åtta hos mig och nu tänkte jag bara chilla tills det är dags att sova. Orkar inte plugga swedish idag riktigt... Pluggade faktiskt 1½ timme igår! Näe, det får bli imorgon. Eller nja, då ska Sabina sova här (jaaa fett stalker) men sen på torsdag får det bli rå-pluggning eftersom att provet är på fredag. Shitpomfritt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0