Just hold on, I will lead you home again.

Godmorgon godmorgon! Igår blev det en riktigt riktigt slö dag. 'Hann'/orkade inte ens plugga hehe. Jag såg på Friends with benefits, blev kär i vackra Mila Kunis och söta Justin Timberlake (eller mest hans kropp, hoho). Fixade med alla bilder från i torsdags gjorde jag också, och såg på Helt magiskt på teve, not so good. Och sen såg jag lite av Iron man som gick på 4:an. Sen gjorde jag inte så mycket mer tyckte jag men det måste jag gjort eftersom hela dagen gick ganska snabbt??

Idag ska vi iallafall hälsa på farmor som ligger här på Falu lasarett, det är något knas med njurarna.. Söta lilla farmor. Och sen måste jag iallafall plugga lite Turism som ska vara klart tills imorgon. Sen ska jag nog ta ett bad, som förra veckan. Ååååh vad skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0