Händelserik dag

Vaknade idag vid halv åtta då klockan ringde (såååå skönt att man har sovmorgon till 13.00 men har skolfoto 9.20!!!!!). Och då ser jag att madrassen osv (från när Sabi sov här) är borta, då hade brori kommit in vid halv två och tagit den... Haha, undrar hur snygg och sådär jag var då, han hade allltså en kompis här då.

Sen fixade jag till mig och sådär, och när jag går ut och börja cykla till skolan så duggregnar det... Jaaaa vad roligt. Sen tog vi klasskortet och jag fick stååå wiiiie. Alla i hela gänget fick stå (utom Sandra då som icke var där)!
Sen var jag med på Sabi+Elins textlektion, fast det var inte mycket text där inte. Gjorde videon som ni ser nedanför hehehe.
Sen tog vi lunch och åkte till Café vi 3 och åt lunch. Kikade runt lite på stan sen och sen åkte vi upp till skolan igen för att skriva lite om våra söta samer och sen svenska prov... Men vi fick sluta vid tre istället för fyra iallafall, yay. Sen gick hela gänget ner på stan, sen åkte the boys hem och då gick the girls lite på stan (kommer bilder sen på vad jag köpte). Sen skulle vi in till Ica för tjejerna ville ha godis, och då tänkte jag "äh jag köper väl lite jag å", år och dagar sen jag åt lösgodis. Sen när vi står där och plockar godis så ser vi hur en dam bara trillar omkull i kön och får nåt anfall, typ epelepsi.. Åååh usch, både jag och Elin gick därifrån och ville inte se. Men sen gick vi ut, Sabi åkte hem och jag och Elin satte oss utanför och väntade på att ambulansen skulle komma. Kanske låter lite skumt, men det är tufft att se hur dom jobbar och hur det ser ut eller vad man ska säga! Vi satt väl där i en halvtimme eller mer och bara glodde haha. Sen gick vi till Stadium och Elin köpte dyyyra mysbrallisar, sen gick vi till Tonys där Elins papi och brori var och sen cyklade jag hem. Har sååå ont i fötterna nu! Haha uscha...


Bloggare som ska ta kort på allt...

Action inne på Ica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0