Etage/Sak Noel/Spökafton/Stan/Busy busy!

Heeeej det var ett tag sen! Nu är det första gången jag är inne på daotrn sen i onsdags eftermiddag, typ rekord eller nåt.
Men i onsdags var ju jag, Sabina och Sara på Etage där Sak Noel spelade. Och det var så sjukt jävla bra alltså!!!! Alla ni som inte var där missade nånting. Jag har ett par videor på min mobil men tänkte kolla om nån på tuben eller nåt har lagt ut först. Åååh fyfan vad bra det var. Vi stod längst fram och hoppade fötterna av oss också, ajajaj haha.
Vid två stängde dom och då drog vi, eller ja det var ju en himlans lång kö innan. Jag kom hem tjugo i tre och somnade vi tre. Sen ringde klockan vid halv nio typ.... Kul, askul.


Hungriga tjejer som väntar/kollar på pizza

Etage nästa!

Vi kom dit typ tio i tio, fram till tio var det 50% på allt i baren så vi köpte två cider på en gång haha

Väntar på Sak Noel........

Runt 23-23.30 tror jag att han började att spela, ÖSx2039203920!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0