El tacooooo

Idag på första lektionen som var foto skulle vi tagit med oss våra Färg-bilder och redigerat dom där, men jag redigera ju alltid hemma så jag satt och kollade runt på massa fotobloggar (hittade massa nya och bra!) och matade mina fiskar på FB som jag inte gjort sen i somras typ, hehe dom levde iallafall!
Sen åkte jag, Sabina och Sandra ner på stan och åt lönch på American Take Away, tog en barn-eltaco och det var så hiiiimla gott, allting är dock gott när man är utsvulten.
Och sist fixade vi, eller ja Supsernällamicke fixade och klippte ihop våran 'film' som vi spelade in igår. Vi, MICKE hade nästan fixat klart hela filmen så hakar det upp sig och sen så försvinner allting...... Vi höll typ på å dö x 239829832 men sen så hade programmet autosparat ibland så vi behövde inte fixa så mycket ändå, phu! Så vi sparade allting fort och sen slutade viii, wiii (haha).
Handlade lite efter skolan och nu ligger fläskfilén och göttar sig i sin marinad á la Bim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0