6e oktober 2011


Igår kväll låg jag och Sabina i min säng och kollade på Eva & Adam, nostalgi!! Sen somnade vi runt halv tolv-tolv ungefär. Sen vaknade vi vid åtte och sen fixade vi oss och sen åt vi frukost och MixMegapol spelade "Take on me - Aha" så då blev det lite sjönsång till frukosten! Och Sabina hittade en tidning med massa Brolle-bilder i...

Sen jobbade vi jääättebra på religionen, vi jobbade om Samernas naturreligon typ. Just i detta ögonblick tog vi en ytterst liten paus dock! The dudes bakom sökte av nån anledning på "äckel lars falun" på google och då kom en bild på Sabina upp... Hahahaha det var kul.

Köpte naturgodis på vägen hem, och såklart så tappar jag allting inne på toan... Jaa jag ville äta dom på toan, och jaa städarna hade varit där dagen innan så det var okej att plocka upp allting och lägga tillbaka i påsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

å så la du upp den skitfula bilden å /fulabrollelover

2011-10-06 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0