Wordfeud

Fick en kommentar av Sandrap "Har börjat inse att de är omöjligt att vinna över dig...", på Wordfeud alltså. Mohahahaha nu blev ni rädda va!? Också skulle jag nämna Sandras mamma, öm.. nånting? Att du ibland (ibland) faktiskt vinner över mig eller nåt kanske? Whatever, nu är du nämnd iallafall! Också att man ibland när man har spelat klart får ett "Grattis och tack för en god match!" i chatten, då blir man glad :-).

Jag har precis lagt upp (med lite hjälp av mora mi då...) ett par nya jeansleggings som jag köpte i Götelaborg. Blev inte så mycket shopping men kan visa er ändå. Och förresten så suger bilderna eftersom att jag tog dom på en gång när jag kom hem = inte så mycket ljus, men jag får försöka fixa till dom lite! Och nu funkar internet äntligen igen så nu kan jag ladda ner säsong 2 av Andra Avenyn, wiie!



Kommentarer
Postat av: s

Bim lägg ner, jag vinner jämt över dig ;)

2011-11-04 @ 12:43:41
URL: http://sfbilare.blogg.se/
Postat av: bim

men nu har vi ju inte spelat på ett tag, så kom an bara!!!!!

2011-11-04 @ 13:06:28
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0