Torsdag och jag har långhelg!

Idag åkte jag buss hem från stan för första gången på typ yeee, väldigt länge iallafall. Måste väl ha varit förra vintern nån gång, om ens det?
Sen kom jag hem och sen blev jag lite nere, ingen är hemma så jag gosade med Zorro och hoppades få lite tröst. Ringde sen till min sötfarmor i en kvart, som håller på å flytta från Borlänge till Hosjö, så det var lite kaos hemma hos henne. Synd att ingen av oss är hemma typ. Jag åker till Stockholm imorgon för att gå på Stockholm Horse show med mami, och pappa ska också bort och brorsan är nog upptaget med något... Men hon får lite hjälp så det löser sig!

Min ex-lärare hittade denna bild och lagt ut den på facebook. Ska man skratta eller gråta!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0