The naked truth

Sen i slutet av 7:an och i början av 8:an har jag haft finnar. Typ tills nu när jag hittat den bästa hudvårdsserien i världshistorien (enligt mig då)!!!! Och jag är så glad så glad så glad. Har bara använt den en månad och 3 dagar for now men den rockar. Dermalogica heter den den får man beställa ifrån internet (om man bor i lilla stan Falun). Jag beställde ett startkit och jag har fortfarande kvar allting från den. Det vill säga att den är väldigt dryg och man behöver inte alls mycket! Startkiten kostar 403 kronor och det är ju ingen frakt som sagt. Det kostar ju en del, men det är det så värt eftersom att den funkar så sjukt bra! Det finns säkert billigare nån annanstans, eller så men där VET jag att det är fri frakt och jag VET att jag får hem sakerna jag beställt och inget anant skit.
Vissa tycker säkert att jag är skittöntig nu men jag vill bara dela med mig till er som har samma problem!

Här är två bilder på mig helt osminkad, har bara vattenfast mascara på mig (som inte går bort hehe). Visst, den är tagen med iPhone och det är brusigt osv men hade bara den framme just nu:


Hej sur tjej! Men ville inte göra nån min så det blev rynkor eller nåt haha.
Satan, skulle tagit en före och efterbild... stor skillnad märker jag iallafall!

Eftersom att jag var ganska desperat förr så har jag lärt mig massor av tips och sånt. Så är det något ni vill veta om hud eller nåt så är det bara att fråga! Anonym eller inte, jag svarar på allt. Ska jag göra ett inlägg med lite tips och sånt kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0