Sthlm

12.50 går bussen från Falun till Borlänge, 13.15 går bussen från Borlänge till Stockholm och jag är framme ca 16.05! Som ni ser så tar det en stund att åka dit så ni får gärna smsa med mig, spela med mig mot/i/på Wordfeud (heter fortfarande bimwedberg), tänkjooo!
Just nu har jag typ packat klart, väntar mest på att håret ska torka och att jag blir hungrig så jag får äta lite av köttfärspajen som blev över sen igår. Tog kort på den och skrev recept och så, så det blev en PA-rätt (projekarbete) så det blev en till rätt!
Jag tar med mig kameran till Stockholm så klart. Ska ta kort på lite jul/vinter (hur nu det ska gå utan snö och frost, det är 9 (!!!!) plusgrader ute och det är den 25:e december, knappt en månad kvar till julafton...) också hoppas jag få ta kort lite på heztarna inne i Globen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0