Risifrutti

Åkte till skolan tillsammans med Elin och sen skildes vi åt och gick på våra lektioner i typ 3 timmar...
Slutade typ tio över fyra och sen åkte jag ner på stan, skyndade mig hemåt. När jag nästan är hemma så kör det in en cyklist framför mig och jag blir asrädd!!!! Men det var ju bara papi som ville vara lite rolig... Hm.
Sen kom vi hem och jag hämtade handlingslistan och så och sen åkte vi till Djursjukhuset och köpte kattmat och sen åkte vi till City gross och köpte människomat.
Har nu precis ätit lite middag, dansat loss med pappa och nu varvar jag ner med Halv åtta hos mig!
Juste, vi köpte 'lite' risifrutti (Kasper ville ha till mellis nu när han är ute på apuuuuu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0