Q/A

bina - Om du fick tre önskningar, vad skulle du önska?
Vilken var den senaste stora förändringen i ditt liv?
Vad önskar du dig i julklapp?
Vad har du för dålig ovana?
Puss baby

- Vad svårt.. antingen ska jag ju tänka på mig själv eller göra nånting bra för planeten typ. Men jag skulle nog ta 1. Peace on earth! 2. Djurförsök/Djurmisshandel ska vara olagligt 3. Sen vill jag faktiskt ha 18 februari (LMFAO!).

Hmm.. kanske att jag börjat att dricka, vara ute med vänner, accepterat mitt utséende, vara snälla mot allt och alla (utom dom som inte är det tillbaka) och inte dömma andra på en gång typ. Vet faktiskt inte!

Skrev faktiskt en liten lista igår! Men det är önskelista/inköpslista hehe:
1. Vågtång
2. P&L-biljett
3. Nytt kamerahus (?)
4. Zipperall typ
5. Ljus och mökrbruna ögonskuggor, matta (inte glittriga)
6. Kajalpenna man slipper att vässa
7. Höga mjuka tofflor
8. Högtalare (antingen till iPhonen eller datorN)

En dålig ovana som jag vet att jag är att när jag får tråkigt så går jag runt i huset, fastnar i köket och tar nånting att äta fast jag inte alls är hungrig...

s - Vad är det bästa som har hänt dig under detta år?

Ska du köpa friskis kort i år så vi kan pumpa tillsammans? haha ;)

- Att man har fått nya vänner! Både under P&L, fester och i klassen och sådär. Det tycker jag är kalaskul! Sen vet jag faktiskt inte...?

Det har jag redan gjort mannen, NU KÖR VI!!!!

Elliot - Vad är de bästa och sämsta med dig?
Vem står dig närmast?
vad ångrar du?


- Gud va ego det kändes att svara på denna haha.. Men ja, det bästa med mig tycker jag är att jag nästan aldrig är sur, jag är ganska envis också, är allmänt trevlig osv. Och att jag är 'renlig' eller vad man ska säga.. Typ om Kasper ska ta pommes till tallriken så tappar han två, så låter han dom ligga där. Men jag måste ta upp dom på en gång haha.. Lite pedant är jag nog. Det sämsta med mig är väl att jag är så blyg, vågar bara prata med dom jag känner ungefär, förutom när man är full då (hehe). Har jag missat något? :)

Jag tror att det är min kära mami, vi pratar varje dag om typ allt. Annars är det mina tre musketörer Elin, Sandra och Sabina som står mig väldigt nära också!

Jag har nog inte gjort något jag ångrar idag, inte vad jag kommer på nu iallafall. Och det känns bra!


Kommentarer
Postat av: Viktor Uhlin

Tummen upp !

2011-11-08 @ 01:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0