Mellis

Idag var det första riktiga skoldagen för mig sen lovet. Igår åkte jag till skolan, väntade snällt (och ensam) utanför där vi skulle vara. Sen kommer det fler folk och sen släpper en lärare in oss. Sen sitter vi där till tio i men ingen kommer. Då kollar jag på webbtv i mobilen och då ser jag att lektionen är inställd... kuuul! Jaja, jag ska väl inte klaga eftersom att vi ska börja 13.30 och inte 8.30 eller nåt istället!
Idag har jag kännt mig lite nere/ensam/deppig... Don't know why men det kändes så. Men ibland får man känna så, så går det över sen igen. Skumt det där.
Jag ber om ursäkt för dålig bloggning så jag ska bara äta lite mellis och kanske se några avsnitt AA så ska jag ladda in lite bilder ifrån helgen till datorn. Har ju fotoläxa till imorgon också - tema (kärlek, ledsen osv)


Special K red berries och en clementin blev mellis idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0