Idolmys framför brasan

Idag hade jag sovmorgon till fem över ett, men vaknade halv nio och kunde inte somna om... Värt.
På svenskan kollade vi på en film av William Shakespear, Köpmannen i/från Venedig heter den. Sen fick vi sluta tidigare för att vi skulle jobba hemma med religionen, helt okej!
Gick på stan lite med papi och sen kom jag hem. La köttet i marinad, kollade på Andra Avenyn och sen kom mami hem och då åt vi mysmiddag med fläskfilé och klyfpotatis, gött!
Sen kollade jag, mamma och pappa på Idol och sen Hellenius hörna och nu sitter jag här och tänkte blogga lite tills resultatet av Idol börjar. Ofta det bara är 5 st kvar liksom!? Känns som om jag har missat asmycket...


Katten såg ju lagomt nykter ut i min säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0