Feel the heartbeat in my mind

Kul att jag smörjde in mig skitdåligt i fejjan igår så att när jag vaknade upp imorse så såg jag ut som en sprucken trottoar typ! Men nu har smörjt in mig ordentligt så nu är jag mjuk och fin igen (ifall ni ville veta liksom).

Idag var det en lång skoldag. Från 8.30 - 15.38. Erre (fotoläraren) släppte oss prick 38 när bussen gick så jag fick lite panik och sprang upp till busshållplatsen men då hade bussen inte ens kommit... Love it. Speciellt när någon ser att jag springer och när man står och flåsar för ingenting.
Efter plugget gick jag, Sandra och Sabina in på Ica. Jag köpte middag (sushi, å vad jag saknat dig!), Sabina köpte lite pizzagrejjor och Sandra köpte polly (å polly vad gott, å polly vad gott, å polly vad gott). Vad mycket paranteser det blev här ser jag, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0