Deeds

Hejsan hoppsan. Ligger i sängen och kollar på en film som heter Mr. Deeds på fyran. Pappan från O.C är med (har glömt hans namn???). Blev lite sugen på å titta på det nu... Men först ska jag se säsong 2 av AA.
Igår var jag och Sabina hos henne först. Vi hade hört att det var halloweenfest nånstans, så vi ringde till Sabinas polare Tommy som skjutsades oss typ överallt utom dit... Haha alla i bilen satt och kollade på gps men ingen hittade. Så vid halv ett gick jag av hemma och somnade sen lite efter ett typ. Vaknade först vid sju med världens huvudvärk, så somnade om till tio. Då kollade jag på snobben och Nyhetsmorgon till 'Så mycket bättre' från igår började. I love laleh!!!
Shit, sista dagen på lovet är det å.. Imorgon ska jag vara helt själv på Företagsekonomin ..svälj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0