Blue berrys

Tjena alla monsterdiggare!
Kom hem från skolan för en liten stund sen. Sitter och äter risifrutti heheheee, seriöst hur gott är det inte?! Innan jag kom hem var jag i plugget och var duktig. Ritade två stycken blåbär i Adobe Illustrator för första gången i mitt liv och dom blev väldigt vackra om jag får säga det själv. Ni får se resultatet om ni läser våran tidning Aidem (media baklänges...) nån gång när det är tryckt och färdiiii.

Ska ta lite bilder på min älskling idag också, jag ska sälja honom... Önskar mig ju en ny kamera i julklapp och då orkar jag inte ha två kameror + att man får lite cash för den till den nya kameran. Så om någon är intresserad redan nu av en Nikon D60 så hojta till! Kommer nog att länka när den kommit upp på blocket.se.


Hejjagheterbimochgörsmygreklamförrisifruttiutanåvetaomdet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0