Andra Avenyn, Säsong 3

Hejhopp! Idag hade jag min första Företagsekonomilektion. Vi hade en söt liten finsvensktant (som tydligen jobbar på skolan men jag har då aldrig sett henne...?). Jag satt bredvid min bror kompis Rickard, och så som vi satt idag skulle vi sitta varje gång så att läraren skulle lära sig namnen haha.
Vi hade nästan en hel lektion och 16.11 fick vi gå därifrån. Jag och typ hela skolan tog bussen ner till stan och sen gick jag hem. Gud vad mörkt det är redan vid fyra, hallå vad har hänt!?!?!
Sen 17.30 var jag och mamma på ett jympapass på Friskis, jobbigt som fa-an... Kom hem, duschade, åt middag, kollade på Halv åtta hos mig och nu ska jag börja kolla på säsong 3 av Andra Avenyn. Jag är såååå tröööööt också btw.


(suddig)bild tagen 16.30 men ser ut som 20-22??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0