11/11-11

Igår vaknade jag och Sabina hos Sabina runt halv tio-tio. Vi åt lite ostbågar/cheeseballs från gårkvällen, åt lite vanlig frukost, kollade lite på tv och sen kom Sandra. Det började närma sig 11.11 och en shot kändes inte så jäkla lockande ska jag säga, haha usch...
Klockan blev 11.10 och vi fick lite panik, vi hade så mycket vi skulle göra! Printscreena mobilen, datorn, skicka sms till Micke, skriva på fb och shota!!!!!
Sen blev det 11.11 och vi gjorde allt det där, och på fb var det ju ungefär 20 till som skrivit 11.11.11.11.11 hehe.

Sen myste vi till det med tre filmer (21, Picture this och Letters to Juliet), duschade och åt lunch. Sen vid halv åtta tog vi bussen till stan, och sen den andra bussen till Arenan. Väntade in Elin och sen gick vi in, det var ju lite status att säga "Vi står på listan"! Våra killar i Shilovatt var så duktiga och dom gick vidare till final till och med, så sjukt stolt!!!
Vid tio i elva åkte vi hem till Sabina och där var redan Shilovattkillarna på plats, vi tog fram shotglas och chips och allt och sen när den blev 23.11/11.11 så var det dags för shot igen! Sen chillade vi bara med lite musica och sen kom mami och hämtade mig vid halv ett och jag somnade väl runt halv två nånting. Och idag ska jag och mamma äta sushiiiiiii, gött.


Våra söta shotglas (dom är små alltså!)

Mys

Duktiga-killar-som-gick-till-final-!!!

Rickardo the DJ

Happy Sandra Dee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0