Under the coconut tree, you'll be chilling with me.

Idag var det en chill dag i skolan, som nästan alla fredagar är eftersom att man slutar så pass tidigt. På rörlig bild lektionen var det bara jag, Rufus och Humam där först. Alla andra var nere på magazinet och lyssnade på nåt föredrag om... ja, vare nu var haha. Och sen stack läraren ner dit och Emma kom tillbaka (token gick från magazinet!). Så vi kollade lite bloggar och knäppa videos på djur och skrattade. Orkade verkligen inte göra det man skulle vara, hehe.
Tiden gick asfort och vips var klockan kvart i elva och dags för klassråd på typ fem minuter. Sen gick gänget (utom Rickard och Sandra :( ) till skolan och väntade på att bussen skulle gå. Men inte jag! Jag tappade ju mitt busskort igår så jag cyklade för första gången till skolan idag. Det var asjobbigt men asskönt faktiskt! Iallafall ner till stan, man trampar ju typ ingenting, hehehe.
Sen gick jag, Elin och Sabina runt på stan. Elin skulle fixa lite med banken och sen köpte hon ett par assnygga skor (likadana som mig hehehehe) och dom här bustierna eller vad man ska kalla det från Gina Tricot, (som jag å har hehehe). Sen gick vi runt lite på stan tills Sabinas buss skulle gå, jag hittade en ring från JC (vanlig stor silverring) som Elin köpte till mig (the plånkan is at home). Och sen bjöd hon mig på China Thai, fast nä, hon får pengar imöro :).

Och nu är jag hemma och ska nog ladda ner en film eller två för att ha något att göra. Borde egentligen 'plugga' med det jag ligger efter med, men jag har verkligen ingen lust med det. Fast det kommer jag ju aldrig att få heller...

Här kommer en asskön sommarlåt!
                                           

Kommentarer
Postat av: bina

men det är ju som att gå från max??? :)

2011-05-06 @ 15:42:30
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bim

jooooooo men det gick säkert buss haha :)

2011-05-06 @ 18:23:03
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0