Tzatziki & shopping!

Idag åkte jag till skolan, gjorde fotoprovet (som gick bra tror jag!) och sen fick vi sluta. Jag behövdes i skolan i ca en kvart idag alltså. Men jag och Emma drog till caféterian och chillade där ett tag. Vi pratade skräckfilmer, hon hade tydligen sett en riktig fuling igårkväll. Usch, jag gillar INTE skräckfilmer...
Sen cyklade jag hem och vid tio över tio drog jag och mor till stan. Vi skulle kolla på plånbok, mellanstor väska och ett par jympadojor - vi hittade allt! Dock är jag inte helt säker på skorna än, men jag ska gå runt med dom lite här hemma och se hur dom sitter då.
Sen skulle vi till Jysk och då stannar mamma utanför Tzatziki och bah "Vill du äta här?". Iiih! Fysatan vad gott det är. Åt upp ALLT på tallriken...:
            
             I knoooow, kör utan kolhydrater ikväller :-)

Sedan stack vi till Rusta och köpte massa tjejgrejer (schampo, balsam, tvålar och hudkrämer osv). Och efter det åkte vi till Jysk och där hittade vi ett bord + fyra stolar och två solstolar till mig och mami - awesome!! Vart är solen nu då när jag vill sola? Hallå??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0